Innowacja w branży ubezpieczeniowej

Pierwsze spotkanie z cyklu Śniadanie z Google GEO było dedykowane branży ubezpieczeń. Duża konkurencja panująca w branży ubezpieczeń, nasycenie rynku usługami ubezpieczeniowymi, rosnąca konkurencja cenowa zmusza podmioty rynku ubezpieczeniowego do szukania przewagi konkurencyjnej w nowych obszarach. Innowacja w obszarze nowych technologii, wykorzystanie technologii mobilnych, stosowanie analiz geomarketingowych, wparcie  to tylko niektóre z zagadnień poruszanych podczas śniadania, przyczyniających się do innowacyjności branży ubezpieczeń.

Prowadzący oraz uczestnicy podczas spotkania wspólnie zastanawiali się:

  • Jak wesprzeć komunikacje z klientami dzięki technologiom mobilnym w branży ubezpieczeniowej?
  • Jak poprawić efektywność zespołu usuwania szkód?
  • Gdzie są obecni i przyszli klienci? Jak dotrzeć do nowych klientów dzięki rozwiązaniom w chmurze?
  • Jak wizualizacja  i zarządzanie „big data” przyczyni się do zwiększenia sprzedaży w branży ubezpieczeniowej?
  • Jak wykorzystać technologie mobilne do wsparcia sprzedaży?